loading...
دانلود فایل های کمیاب
sara بازدید : 32 دوشنبه 05 خرداد 1399 نظرات (0)



پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 گزارش علی آقا سوپری سر کوچه ما است او مردی بسیار مهربان است ومن برای تحقیق و مصاحبه به نزد او رفتم پخشی از مصاحبه را بخوانید + سلام لطفا توضیح دهید شغل شما چیست؟ - سلام من فروشنده مواد غذایی هستم + چند سال است که در این حیطه فعالیت می کنید؟ - تقریبا 10 سال است که من در سوپر مارکت کار میکنم + می شود در مورد کارتان بیشتر توضیح دهید؟ ...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 4,010
  • بازدید کلی : 12,374